2024-05-24
Šią savaitę Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla (VAVM) Vilniuje atidarė atnaujintą sektorinį praktinio mokymo centrą. Jame rengiami būsimi automechanikai.
Atnaujintame centre, 4 500 kv. m. plote, įrengtos 5 teorinio mokymo klasės su skaitmeninėmis virtualiomis priemonėmis ir 10 naujų praktinio mokymo dirbtuvių, skirtų tobulinti įgūdžius norintiesiems tapti profesionaliais transporto priemonių remontininkais.
Centre taip pat įrengtos automobilių elektros įrenginių, nekėbulinių transporto priemonių, sunkiasvorio transporto remonto ir kitos praktinio mokymo bei inovacijų kūrybinės dirbtuvės.
„Lietuva gali didžiuotis tokia modernia profesinio mokymo infrastruktūra, o šalia to ne mažiau svarbu ir mokyklos vadovybės lyderystė, kompetentingi profesijos mokytojai ir motyvuoti mokiniai. VAVM turi visas šias dedamąsias, todėl galime didžiuotis jos mokinių ir mokytojų pasiekimais Europoje ir Lietuvoje – aukso ir sidabro medaliais Euroskills konkursuose, laurais Europos ir Lietuvos profesijos mokytojų, metų mokytojų rinkimuose“, – sako švietimo, mokslo ir sporto viceministrė Agnė Kudarauskienė.
Profesinę mokyklą pasveikinti su centro atidarymu atvyko ir lenktynininkas Benediktas Vanagas.
Tai – didžiausias Lietuvoje transporto sektoriaus praktinio mokymo centras, suteikiantis galimybę technika besidomintiems jaunuoliams šiuolaikiškose erdvėse, aprūpintose inovatyviausia ir aukščiausius technologinius standartus atitinkančia specializuota įranga.
Šių metų pradžioje trys modernūs sektoriniai praktinio mokymo centrai atidaryti ir Kaune: Kauno technologijų mokymo centras atnaujino Statybos, Medienos technologijų ir baldų gamybos inovacijų bei Variklinių transporto priemonių remonto praktinio mokymo centrus. Ne tik modernizuotos patalpos, bet ir įsigyta naujausia praktinio mokymo įranga, profesinio mokymo procesas skaitmenizuotas ir robotizuotas.
Sektorinių praktinio mokymo centrų pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad besimokantieji, naudodamiesi naujausiomis technologijomis ir profesijai reikalinga įranga, įgytų darbo rinkos poreikius atitinkančius praktinius gebėjimus.